Пошуковий запит: (<.>A=Вірна Ж$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Психологічні перспективи = Psychological prospects / Волин. нац. ун-т iмені Лесi Українки, Ін-т соц. та політ. психол. НАПН України. – Луцьк: Вид-во СНУ, 2001. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2227-1376. - ISSN 2308-3743 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Вірна Ж. П. Адаптаційний профіль задоволеності життям особистості [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна // Проблеми сучасної психології. - 2013. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2013_2_5
|
3. |
Вірна Ж. Аксіологія якості життя особистості [Електронний ресурс] / Ж. Вірна // Психологія особистості. - 2013. - № 1. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2013_1_12
|
4. |
Вірна Ж. П. Психофізіологічна регуляція емоційності людини у корекційній практиці професійної психології [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_5_32
|
5. |
Вірна Ж. П. Професійний простір особистості: від ознак дисциплінарності до реальності суб’єктивного моделювання [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 23. - С. 100-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_23_11
|
6. |
Вірна Ж. Особистісна вимогливість як чинник ефективної професійної реалізації державного службовця [Електронний ресурс] / Ж. Вірна, А. Мудрик // Психологія і суспільство. - 2013. - № 3. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_3_13
|
7. |
Вірна Ж. П. Життєвий шлях та спортивна кар’єра фахівця [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, О. Є. Іванашко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 17–21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_7 Актуалізовано питання системного психологічного забезпечення спортивної кар'єри особистості та презентовано методологічну основу до побудови такої системи. Аналіз діяльнісного, комунікативного та особистісного аспектів систематизує структурну організацію психологічного забезпечення спортивної кар'єри та розкриває науковий простір щодо життєвотворчих тенденцій самореалізації фахівця.
|
8. |
Вірна Ж. П. Організація життя позитивної особистості: конструктивна прогностика та професійна успішність [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна // Наука і освіта. - 2014. - № 9. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_9_13
|
9. |
Вірна Ж. Координація особистісно-нормативних змін ціннісних орієнтацій в діапазоні професійної адаптації особистості [Електронний ресурс] / Ж. Вірна // Психологія особистості. - 2015. - № 1. - С. 161-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2015_1_19
|
10. |
Вірна Ж. П. Психотерапевтична взаємодія в діаді "лікар – хворий" у практиці неврозології [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, О. В. Прус // Психологічне консультування і психотерапія. - 2015. - Т. 2, № 1-2. - С. 130-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2015_2_1-2_15
|
11. |
Вірна Ж. П. Емоційні інваріанти професійної невротизації лікарів [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, К. І. Брагіна // Психологічне консультування і психотерапія. - 2016. - Т. 1, Вип. 5. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2016_1_5_11
|
12. |
Вірна Ж. П. Аксіологічний проект як чинник формування соціальної зрілості жінки [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_5
|
13. |
Вірна Ж. П. Cтруктурно-функціональна організація особистісного простору студентської молоді [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, В. В. Коширець // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 39-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_6
|
14. |
Вірна Ж. П. Формування особистісного простору: оцінка, тенденції і закономірності [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, В. В. Коширець // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 1. - С. 75-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_1_13
|
15. |
Вірна Ж. П. Емоційна зрілість психолога: тенденції і закономірності прояву в структурі професійної толерантності [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, М. О. Кандиба // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 3. - С. 104-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_3_15
|
16. |
Вірна Ж. П. Хроноструктурна компетентність як умова професійної адаптованості медичних сестер [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, І. В. Кміть // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2014. - № 3. - С. 109-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2014_3_18
|
17. |
Вірна Ж. П. Конструктивний перфекціонізм майбутньої медичної сестри: концепція й емпірична верифікація [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, А. М. Лазько // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 28. - С. 10-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_28_4 Обгрунтовано концептуальні засади дослідження проблеми й емпірично встановлено особистісно-поведінкові та особистісно-комунікативні характеристики прояву конструктивного перфекціонізму майбутніх медичних сестер. Поглиблено наукові уявлення щодо розгляду конструктивного перфекціонізму в межах конкретизації професійної норми як інтегрального критерію професійно-психологічної адаптованості майбутніх фахівців; на емпірико-діагностичному рівні верифіковано зміст деонтологічно-професійного й ідентифікаційно-професійного статусів професійно-психологічної адаптованості за градацією інтенсивності прояву перфекціонізму майбутніх медичних сестер. За результатами емпіричного дослідження обгрунтовано положення щодо закономірної таксономії трансформацій базових особистісно-поведінкових і особистісно-комунікативних властивостей під впливом фактору рівня прояву перфекціонізму майбутніх медичних сестер (адаптивно-активний, продуктивно-практичний та компетентнісно-вимогливий типи); визначення механізмів (послаблення (інгібіції), змін (інверсії) та посилення (гіпертрофії)) трансформації базових особистісно-поведінкових і особистісно-комунікативних властивостей майбутніх медичних сестер під впливом чинника перфекціонізму.
|
18. |
Вірна Ж. Передмова [Електронний ресурс] / Ж. Вірна // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 32. - С. 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_32_3
|
19. |
Вірна Ж. П. Мотиваційна детермінація професійної самоефективності в межах політичної реалізації особистості [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, О. О. Кревська // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 32. - С. 35-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_32_6 Обгрунтовано мотиваційну детермінацію професійної самоефективності особистості в межах її політичної реалізації. Конкретизовано категоріально-понятійний зміст феномену самоефективності та розроблено теоретичну модель мотиваційної детермінації професійної самоефективності у сфері політичної реалізації особистості. Поглиблено наукові уявлення про зміст внутрішніх і зовнішніх стандартів мотивації професійної самоефективності особистості та особистісну й результативну складові частини професійної самоефективності особистості як форми реалізації власних здібностей і компетентностей та відповідного моделювання зовнішньої поведінки, яка відповідає умовам професійних вимог. На емпірико-діагностичному рівні з'ясовано особистісно-поведінковий зміст мотиваційних чинників професійної самоефективності особистості в межах її політичної реалізації. У результаті складено емпіричні моделі мотиваційних чинників професійної самоефективності особистості, що оформлені як конструктивно-гармонійні мотиваційні чинники, які експлікують гармонійне поєднання внутрішніх і зовнішніх мотиваційних стандартів, внутрішньокомпетентнісний як диспропорційне поєднання внутрішніх і зовнішніх мотиваційних стандартів зі зміщенням у бік домінування внутрішніх стандартів мотивації й зовні регламентовані мотиваційні чинники з вираженим домінуванням у зовнішніх стандартах мотивації. Запропоновано інтерпретаційну схему якісної диференціації мотиваційних чинників професійної самоефективності особистості в межах її політичної реалізації засобом виділення таких двох профілів, як конструктивний, до котрого належать конструктивно-гармонійні мотиваційні чинники професійної самоефективності й компенсаторно-конструктивний, що вміщує внутрішньокомпетентнісні та зовнішньорегламентовані мотиваційні чинники професійної самоефективності. Обгрунтовано компенсаційний зміст внутрішньокомпетентнісних і зовнішньорегламентованих мотиваційних чинників професійної самоефективності, які визначають внутрішньокомпетентнісне вдосконалення й зовнішню регламентовану активність досліджуваних студентів.
|
20. |
Вірна Ж. П. Особистісні ресурси професійної адаптації майбутніх медичних працівників: концепція та емпірична верифікація [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, А. І. Галян // Психологічні перспективи. - 2017. - Вип. 30. - С. 28-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2017_30_5 Розкрито вивчення особистісних ресурсів адаптації майбутніх медичних працівників до професійної діяльності. Розроблено та обгрунтовано теоретичну концептуальну модель адаптації майбутніх медичних працівників до професійної діяльності. Емпірично визначено структуру мотиваційно-ціннісного, регуляторного й емотивного особистісних ресурсів адаптації майбутніх медичних працівників до професійної діяльності. Окреслено сутність і зміст психологічних ресурсів для забезпечення ефективної адаптації майбутніх медичних працівників до професійної діяльності. Розширено поняття "особистісний ресурс адаптації" та уточнено поняття "адаптація", конкретизовано їхні онтологічний і феноменологічний аспекти. Запропоновано типологію особистісних ресурсів адаптації майбутніх медичних працівників до професійної діяльності та встановлено її психологічний зміст. Визначено особливості й закономірності прояву особистісних ресурсів адаптації майбутніх медичних працівників. Набули подальшого розвитку ідеї особистісного становлення та розвитку суб'єкта діяльності як відкритої системи, здатної до самоорганізації й саморозвитку, внутрішні особистісні утворення та норми соціального й професійного середовища яких взаємодіють між собою. На основі виведених закономірностей і змісту типології обгрунтовано можливість цілеспрямованого супроводу розвитку особистісних ресурсів майбутніх медичних працівників як складової частини їх професійного становлення.
|
| |